Dilema pabila Hamil tapi disangka montel



Scene 1
----------------
-adui sakit pinggang duduk lama2..
Eh.. Muda lg dah sakit pinggang..
Yelaa.. Pregnant kan..
LAa.. Pregnant ke??
Scene 2
----------------
Eh awk pregnant ke?
Nape tak nampak pon?
Ye laa.. Da nak 6bln
Scene 3
----------------
Adui kenyangnyaa.. Xmuat dah nak makan..
Pakai PB ke??
Takla.. Xmuat dah..
Eh dah gemuk sangat ke??
Pregnant camne nak pakai😂😂
Scene 4
-------------
Lalu depan kedai exercise..
Kak.. Jom try treadmill ni..
Senyum jela and geleng kepala.
Dalam hati.. Hai la dek.. Semput la akak nak lari bawak baby ni..
(ingat aku montel je la tu)
Pengsan😂😂
-----------------------
Hurm..
Penat jugak nak menjawab..
Padahal da nk masuk 6bln pregnant.
Tapi mostly org ingat montel.
Tapi sebenarnya kalau tak pakai PB sebelum pregnant aritu.. Mesti lagi debab..
NAseb baik dah turun 7. 5kg 4bln sebelum pregnant..
Sekarang berat naik balek macam time tembam aritu.. Thats why orang ingt montel tak berisi
Takdelah tergolong dalam group maternal obesity pulak..
Nanti pantang kita wajib pakai PB betul2..
Best tau pakai PB..
PAkai sejam je Dah macam 5jam bertungku..
Susu pon meriah..
Jom grab offer hingga rm400 ni cepat2
NAnti melepas.. MEnangis bucu katil pon takkan dapat balek..
PEluang nak dapat bonus pertama rm4500 tanpa menjual lagi dan peluang nak pakai PB secara percuma!
Pm segera 0136213141
Ur trusted PB consultant
#pinwellnessconsultant
#premiumbeautymurah
#kembalirampingdenganPB
#susumeriahdenganPB

Comments