~leganyaa~




salam semua
owh..baru la rase lega..
alhamdulillah
penat giler ulang alik syari' jamiah dari hari sabtu lepas
sampailah hari ni..
baru boleh dapat balik lappy yg berjasa nii
biarpon dah uzur tp lappy ni sgt berjasa selama duk kat jordan ni
lappy ni la jadi penghubung dengan dunia luar..
especially with abang n my family
and
with the internet connection lah of course.
yg tu klu xde pon masalah gak
sejak skrin lappy ni terbakar(lampu)
mmg la terasa kelam hidup ni.
ni la satu2 nye hiburan yg ade kat rumah ni
nak study pon notes sume save lam die
terpaksa la pakai khidmat lappy n printer Gba tuk print notes
thanx Gba!
seminggu pegi klas rase cam taktau pape jer.
takle nak concentrate sangat doc ajar ape.
usually balek rumah boleh refer slides doc balek
eventhough ade buku..huhu..baru bace 2 helai da lelap..
tapi bila da lappy rosak cam blur je..
da la handphone sony pon rosak mase 1st sampai jordan aritu..
after 3days berulang alik g kedai pon taksetel masalah trs aku beli
hp LG cikai..asal boleh mesej n call sudah..
sebab tu bile lappy rosak mmg saket laa..
dugaan-dugaan...
di saat2 tengah sengkek ni la sume nak jadi
sabar je lah
ni pon takpulih sepenuh nya..
terpaksa beli monitor dari asma'
berjasa jugak monitor asma' ni..
hehe
thanx to u too
sebenarnya malas dah nak tunggu arab tu baiki
penat nak berurusan ngn arab2 ni
hai..cepatlah habes thn 6..
taklarat dah nak dok sini lame2
dah lah jauh dari abang
seminggu lebih terpaksa jadi pengunjung tetap cc
kaye kejap pakcik cc depan rmh ni
barula aku tau harge tenet kat cc dah nek rupanye,
ish2..
awal bulan lagi ni tapi duit da nak abes
banyak betul pakai duit bulan ni.
innalillahi wainna ilaihi rajiun...
xde sape mati tau..

(eh..adelaa...lupe lak
ade member arab (laki) meninggal sebab lemas kat wadi mujib(air terjun)
sebelum tu pon ade pelajar malaysia lemas tp alhamdulillah dpt diselamatkan
kat tempat yg sama.
kawan2 yg pegi sana sila berhati2 laa
tempat tu mmg lawa tapi bahaye..)

tapi kita sememangnya digalakkan bace ayat ni bile ditimpa musibah
tak semestinye bile dengar org mati je

owh..saya sangat2 winduu dengan buah hati nun di sana..
rindu saat2 bersama..
cepatlah masa berlaluu..
huhu



(teluk kemang.PD with lurve)

ok la..
setakat ni dulu luahan hati
sekian

wassalam

Comments

salam Lin...moga sht selalu..ksiannya..baru pengantin baru dah terpaksa berpisah yea?Sabar yea...moga tabah tanpa insan tersyg disisi.

Suami keja@beljr lagi?
eisya layyinan said…
wslm..trm kasih..ini jln yg telah ditaqdirkan buat kami..doakan kami kuat yek..
Yat Ekhram said…
eisyaaaaaaaaaa..

kak yat baru tau awak kawen :)
tahniah dear..

semoga berbahagia smpi akhirat.
cepat2 join memboncet club yaaa..

P/s abg cuti smpi bile??