hatiku tertinggal di malaysia



salam..
berakhir sudah 12 hari terindah di malaysia.
harini aku sudah kembali ke bumi anbiya' ini..
untuk meneruskan perjuangan yg msh jauh..
walaupun jasad sudah berada di jordan..
tapi hati ini masih tertinggal di malaysia
semoga Allah memberi kekuatan kepada kami tuk menghadapi perpisahan ini
hakikatnya aku masih belum mampu menahan air mata setiapkali teringat suami tercinta di sana
namun aku harus tabah sebab ini adalah jalan yg kami pilih
semoga mendapat redhaMu ya Allah
baru saje beberapa jam menjejak kan kaki..
aku da mula menghitung hari tuk pulang bercuti seterusnye.
hehe
genap 50 hari lagi aku akan pulang semula ke malaysia.
maka dengan ini aku berazam nak score betul2 sem ni.
alhamdulillah
Allah banyak tolong permudahkan tuk sem lepas.
result semua ok kecuali internal med yg agak kurang memuaskan(xcapai target)
tp nak buat macam mane..aku da usaha sedaya termampu.
aku tetap bersyukur alhamdulillah sebab lepas semua.
tinggal satu subjek je tuk tahun 4.
community medicine yg patut mule harini.
tp ponteng la sebab baru smpi..
dont worry..esk aku akan ke kelas dengan penuh semangat
Chaiyyokkk!!
ok la..
byk nk upload gmbr sbnyer..
tapi masih ade ngan cik abang sayang.
nnt die kasi baru boleh upload k.

p/s : selamat hari bapa buat Baba & Abah tersayang!

sekian..wassalam





Comments

IxoR@ said…
Bersabar la....

Semoga apa yg dicita terlaksana dengan jayanya...
Momma Qiestina said…
huwaaaaaaaaaa..cedehnye.

sabo ok dik,allah bersama org yg sabar insya allah..

Popular Posts