~lambaian ramadhan~

salam buat semua.
hampir sebulan pulak menyepi.

sumenye gara-gara kesibukan menempuh alam klinikal.

baru ku tahu..
sgt penat rupanye msk klinikal ni.
separuh hari blajar sambil berdiri.

lebih2 lagi di bln ramadhan ni.
ade ketika tu..
nk tunduk amek barang pon saket gile.
sampai rmh..mmg trs collapse

rase nye thn ni aku da pecah rekod..
hampir stp ari bgn tuk bersahur.

semata2 tuk dapat kan tenaga.

memang sjk kecik lg.
aku ni bukan la jenis yg bangun sahur
abes rajen pon..
bgn minum air je.
tu pon sbb kne marah ngn baba
sbb mls bgn sahur bln pose.

alhamdulillah

rasenye..
ramadhan ku kali ini..
lebih baik dari yg lepas..

sedih plak rasenye nak berpisah dgn bulan penuh keberkatan ni.
lepas ni syaitan2 akan mule berkeliaran kembali.
menghasut diri yg sedia lemah ni.
moga latihan ramadhan kali ni ..
mampu beriku kekuatan tuk menangkis
serangan makhluk durjana tu sehinnga ke ramadhan akn dtg.

semoga kita diberi peluang tuk bertemu lagi thn seterusnya!
ameen.

so..dengan ramadhan yg berbaki 3 ari saje lg ni..
mari la kte same2 gandakan lg usaha
menambah kan amalan.


rebut 'Megasale' yg Allah bagi ni habes-habesan..

bukan stakat nak rebut megasale baju raye or kuah raye je.


hehe..

ops lupe..
thn ni ade org tu..senasib dgn ku..
beraya di perantauan..

harap bersabar ye sayang..
hehe

di kesempatan ni..aku susun 10 jari memohon maaf kpd semua
andai ade terkasar bahasa..
termkn..terminum..ter'mengumpat..
da segala macam ter...


sekian.













Comments

rase cam nk bersajak lak bace entry kaklyn kli ni ;p

amboi2~ beraye di perantauan bersame2 :p kui3. jgn marah kakkk..selamat hari raye!!
hehe!!

Popular Posts