~3rd entry of the day~

hurm..
mantap x??
ni namenyer lepas gian..
da lame xle nk lepas perasaan kat cni kan

sbnrye..arini rase nk jerit je.
though 2 entries b4..its look like im happy je..

sbnrnye..aku rase geram n nak marah je..
bole x klu nk lepas je cakap sume ape yang aku rase..

penat la nak pendam-pendam ni..
tapi hakikatnye dats not true me..

klu aku wat camtu nnt aku lak yang rase bersalah..
mesti aku m
arah diri sndr je...

tapi yang parahnye...klu aku xwat camtu..
sampai ke sudah or
g tu xpaham gak..
even da ckp kias2..

ayyoo..

aku ni jenis tak sampai ati n
ak ckp je ape yg aku xsuke kt org tu.
len la klu die mmg da betul2

n gile2 rapat ngn aku n aku mmg selesa nk ckp ape je kt org tu..

aku xsuke tgk org tu D
OWN sbb kate2 aku..



(gambar xde kaitan)


tp klu da mkn diri sndr..aku plak yg saket..

lg satu..bengang r ngn org yg suke ckp len tp buat len ni..
pastu cam da terang lagi bersuluh..
nmpk sgt its a lie..

bukan ke diam tu lebih baik dari berkate2..

saket hati r..
arghh..

i know dat i have to face that person myself..
but i dunno where to start..
xpasal lak terbagi pahala kat die..
aku lak yg dapat dosa..

tp bek ngaku je kan..
lapang sket pikiran aku..

aku slalu je terlebih pikir perasaan org len...
tapi org cam xpikir pon ape yg aku rase..

bagi aku..klu aku xsuke orang wat mende2 kat aku..
aku xle la wat mende2 tu kat org..

tapi setengah org ni xpk camtu lak..
main tarah je nak wat pape kat org..
xsedar org tu saket ati ke ape ke ngn die.

huish da la..
ni org bace ni jadi kes len lak..
lantak la..

penatla ok!!

dont blame me klu lepas ni aku ckp je sume yg ade kat pikiran aku ni..
cam gunung berapi nk meletus je..
tunggu mase je ni..

Sorry in advance je la..

Comments