~saket otak~

bile org tanye ok ke x..senang je aku jawab~saket otak!..
hehe..sebenanrnye baru abes exam td..
tp saket otak tu still x ilang lagi..
maybe sebab smlm tetibe lak dpt nervous breakdown..
abes sume sympathetic nerve aku ter-stimulate..
fight n flight katenye..
otak jadik alert n pupil dilated..trs xle tido..huhu
tp dkt pkl 5 tu pakse gak tido..tkt blur nk jawab exam kol 8..
kol 6 lebih da bgn blk n siap 2 pi jami'ah(uni)

2 minggu tunggang-terbalek study tuk gasterointestinal system(GIS)..
huhu..
7 subjek dlm satu exam plus dkt 10 lab..
soklan teori 80 n lab 18..
alhamdulillah leh jawab teori ..tp xde r best sgt marks..
didnt reach my target act..papehal tetap bersyukur..
kene kuatkan usaha lg..

lab marks xkuar plak...
saket tol..
so xtau lg total marks 4 midterm..
hopefully dapat la tinggi sket though soklan die susah..
kene recognize histology pictures..huhu..manela aku ingat..aku ni bkn nye pro sgt bab2 cell morphology neyh..
bongek tol..

pastu..

mase tgh tunggu coaster bergerak td..br aku realize..xde pon soklan study group discussion..
ckp ade 4..
trs aku panik n gelabah..
rase cam nk patah balek tmpt exam je..
tp bile pikir2 balek..rase nye aku da jawab dua2 sesi..
teori n lab..
xkan tetibe ade lg 1 sesi..
tp mase nk kuar lab tu pakcik arab tu da tanye..aku da jawab lab ke x..
so aku pon yaken kan je la diri mmg da abes aku jawab soklan..
huhuhu..
walaupon all d way back td aku mmg risau gaks..

memang la saket otak..
terok gile bile nervous aku ni menyerang..

mase aku singgah mini market zamzam td br rase lega sket cz terserempak ngn senior..die ckp klu xkuar midterm kuar mase final nnt..
fuh...loga den..
pulih semangat balik..

skrang ni nk mkn ape pon xlalu..
kat zamzam tadi ingt nk beli yougurt drink..
tapi da expired plak..
seb bek aku ni mmg jenis ske tgk expired date..

klu x..naye jer..
dpt food poisoning..botulinum toxin ke..clostridium perforenges ke...
pape je lah..
mentang2 la baru pas exam GIS..
abes kuar sume..

bosan tol..xtau nk mkn ape...
tgk roti n coklat pon rase muak..
padahal leh dikire feveret food aku..
kat rmh pon bkn ade mknn da..
sume exam ari ni..

trs windu mesia yang kaye ngn variasi mknn..

xmcm kat joden nie..

balek2 sandwich falafil..

batoto(asal potato tp arab ni xreti sebut 'p'...hahahaah..gelak guling2..teringat mase bljr fizik 1t

year dl..tetibe aku pelik..mane plak tetibe datang 'bull' d car ni..rupenyer 'pull' d car...isk2 )

kebab(len gile dr mesia punyer)..mesia punye nk same ngn syawarma..

nasi die pon xde kuah..balek2 lauk ayam goreng or daging kambing rebus..

arap rempah nasi je yg lain..
huhuuhu..

miss malaysian food a lot..

pusing punye pusing zamzam tu..last2 aku beli jus mango je..
seb bek sedap..

da sampai rmh trs ngadap laptop..
act..mmg camni la..klu lps exam..trs blur xtau nak wat ape..
orang kat mesia tu plak sebok ngn program die...
geram tol..
memang nak kene denda..huh..
da la lame da xle online cz aku bz study...
bile aku da totally free dunia n akhirat(a.b.c) neyh die plak xde...
geraaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmnyeeeeeeeee..

pasni nak wat ape ek??
bosanyerrrrrr..
hehe..layan movie la..
pastu malam ni tuan puteri nak beradu awal..


perg..panjang gile da neh..
naseblaa...
janji puas ati..


adyos 4 now..

Comments

Anonymous said…
hehe.. lawak dan sadis gak cte akk neh. xpe kak.. klu hati kte sndiri dh cukup puas hati dgn marks tu, it doesn't matter then. cuma perlu study hard sket lagi for the final.
dah abih exam, bleh la rest n relax ek. insyallah binnajah! doakan la kami ni pun nak exam lagi 2 minggu.
lynn md noh said…
Fez..
tu la pasal..
feel quite thankful gaks..
by the way gud luck in ur exam..
jangan gabra2 cam akak..
hehehe..

Popular Posts