bagai tersedar dari lena yang panjang~~

balik klas tadi..aku trs je bukak tenet..bukak frenster jap..
then,layan blog...
tetiba aku terjumpa satu blog name die ~keretamayat.blogspot.com~
banyak gak aku ilmu yg aku dapat kat c2..
thanx to u~whoever u r..
ari ni aku betul2 cam baru tersedar dari lena yang sangat panjang...
tiba2 aku teringat balik..
mase kat btn dulu,
pakcik faci aku tuh ade tanye each 1 dalam grup aku tuh..
`ape tujuan aku nak datang cni?(i.e.jordan ni la)
mase tu aku jawab aku nak datang cni cz aku nak amik medik..sambil tu aku nak dalami lg bidang agama..
kuikui..(murni kan cite2 aku)
tetiba aku terkedu sendirik..
aku da buat ke ape yg aku ckp tu???
(oh tidak>>>sejak2 akhir2 nih(yer ker???cam da lame jek)
aku jadik *XXX* sket..
aku xtau le aku cari xjmp ke atau xcari betul2 or mmg da ade pon aku xjoin..(sume cam btol tp yg ke3 tu pon aku sll x ikot)isk2..
jahatnyer aku..ape nak jadik nih..
astaghfirullah..
lamenye aku lalai..
teringat plak tyme aku ckp ngn ain ari tuh..
die ckp ade org cakap kat die..
tp aku xingat r word by word..but it did make me realize of sumting~~
lebey kurang cam jangan asyik cari sumbangan islam ke orang ke ape ntah(alamak aku xingat r)tapi aku ingat yang belakang tuh cz aku rase tuh lgi penting..(aper sumbangan kite tuk ISLAM)
mmm..ape ek sumbangan aku??
nape rase cam xde jek..
bende paling penting pon aku x wat btol2..(study laaa~~kak oiii)
balik klas tadi pon xstudy lagik..isk2
sem lepas pon alhamdulillah lepas..
astaghfirullah..~teruknye aku~~
xabes2 berpoye2..
pinda rmh baru ni cam terleka ngn tenet plak sket(yer ker sket~~hihi~tanye k.kim la)..
al-maklum la..homo sapien nyer species le katekan..
da dapat on9 24 hours pon still addicted lagik..isk..isk..
klu wat bende berpekdah tuh blh le dimaafkan..
pastuh tyme weekend jer aku sll berazam nak absken study..
ni da brp kali weekend pon xabes lagik..
eh..mende aku nak ckp sebenarnye nih??
hm..aku pon xtau r..
but d most important think is>>
i know dat i shud take a move..
xnak berade di takuk lame lagi..
smlm aku di offer tuk join sumting..
tapi bile aku pk2..nak join ke xnak ek??
cz selame ni aku berpendirian aku xnak berpihak kat mane2 pihak..walau pon klu aku join pon xbermaksud aku mmg di pihak tuh~hihi
tp klu aku join meaning nama aku pon da msk list tuh..
but i really wanna be neutral..
act..aku xnak terlibat secara lansung ngn pape pon..
klu xlansung n kecil2an tu xper r gak..hihi..
tapi camne aku nak wat perubahan(ceh..cam besau jek) klu aku xjoin pape..
hmm..camne nih?..
haa..aku tau..wat my own grup laa..
hihihi..then i'll be everything..
d'president,committee n member..
hihi..grup pe ke jadah nyer nih..
nonsence...kuikui..
hmm..any idea??
ok..da la~~
azam baru aku xnak wat keje x berpekdah lagih..
chaiyuk....

Comments

Popular Posts