~~semangat yg hampir luntur~~

adussss..
pagi tadi baru semangat2 bgn tido cz klas da stat ari ni..
pegi jamiah dengan hepi skali..
then blk dari jamiah tu,teman anis gi mobilecom cz hp die xle msj..
after dat as planned aku n bessy(bufday gurl) gi farmasi...
jeng~jeng~jeng~
kitorg dengan bangganyer mencipta sejarah tuk ~~~..
hihihihi...k.keym pon join skali...
pastu lps blk dr muassasah askariah tu aku pening2 urs pasal tiket nak blk mesia ngn k.shud..
bdk laki nilaa..
gurls pon samer..
kejap nak,kejap xnak..
tapi aku paling benci deal ngn bdk laki..
banyak songeh giler...
hiii..xpenah snang klu deal ngn diorg ni tau..
bkn anti..tp klu blh elak,mmg aku lari jauh2..
penat wat keje ngn diorg nih..
then,tadi aku dgn semangatnyer amek kotak buku yg aku ltk kat beranda kat luar~~tetiba~~~~
huhuhhuhuhu..
sangat sedey..buku2 kesayanganku abes basah kene air
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
xtergambar pilunye ati ku melihat sumer buku2 aku yg msh br tu basah n berkulat..
luntur abes semangat aku nak study sem ni....
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
sedeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Comments

Popular Posts