unenjoyable holidays~~

merdeka akhirnyerr~~

but indeed deep inside my heart~~~

i feel so worried~~huhu

mengenangkan result yg bakal klua~

resah gelisah menjadi satu...

ceh mcm lagu plak..

act seronok je cuti kali cz my besfwn kat dq dulu datang dari msr..

da 2 ari bawak die jln2 kat irbid ni..

ari ni nak gi amman plak..

pastu nak gi tdr mafra'

abg die nak bawak gi jln kat jami;ah al-bait..

ceh aku ni bawak org gi jln2 macam tau je sumer tmpt..

padahal aku sndr pon xabes jelajah jordan ni..

serampang due mate la ni..

hihihi..sambil bawak die jln2 aku pon tmpg sekaki mengexplore jordan ni..

nnt nak ajak k.shud gi aqabah plak..sian die..xle nak ronggeng ngn die~~

al-maklumla org bz le katakan..

kuang3..

pastu time aku cuti ni die plak klas..hujung minggu nnt lak br leh jmp..

pastu lps abes exam ari tu smpt tu kitrg ber'posing kat jami'ah..

fuh~~dalam kebulur2 tu terasa jauh gile klas ngn mujamma'..

ape xnyer~~jln setapak amek gambo~~

xsmpi2 ke chicking~~huhu..

beshhh mkn~~lg best dr kfc kat cni..

but of course le still xle lawan my beloved mesia..

aku ni xsdr dr tol berbelanje~~padahal duit xmsk lg~~

hihi..xpelas..

kiter kene bermurah ati kan...

ikhlaskan diri krn allah~~manela tau dgn care ni allah tlg luluskan aku~~

huhu~~sedeynyer..

takot nak tunggu result..biapon org nmpk aku hepi je~~

tp allah jela tau betapa risaunyer ati ku kat dalam ni...

ya allah bgla kami sume lulus~~~

nak blk mesia~~

plz ya allah~~

Comments

Popular Posts