Turun 10kg dalam sebulan selepas diberi Amaran oleh Bos.


Turun 10kg dalam sebulan selepas diberi Amaran oleh Bos.
.
Ketahui Rahsia Wanita ini!

.
.
Lepas bersalin anak kedua secara pembedahan badan saya meningkat bagai di pam-pam.
Ingatkan dengan pantang dan menyusu, mampulah kembali ke berat sebelum hamil.
Malangnya..
Harapan tinggal harapan.
Puas mencuba pelbagai cara.

Bila kurangkan makan..
Susu pula merudum.
Berat pula makin hari makin meningkat.

MY TURNING POINT.

Disebabkan skop kerja yang melibatkan perhubungan awam,bos mula membuka mulut.

"Awak kena jaga Penampilan
Kerja dah bagus
Tapi awak harus turunkan berat."

Siap di sponsor lunch dengan salad semata.

Tapi masih tak menjadi.

Tak habes di situ..
Saya mula diberi Amaran keras untuk turunkan berat sebelum hujung tahun ni.

YA allah..tuhan saja tahu betapa cemas,rimas dan kecewa nya dengan diri sendiri.

Bila adek rekomen kan pakai korset beautiful terus tak teragak-agak nak beli.
Sebab sebelum ni memang pernah dengar keberkesanannya.

Saya diperkenalkan dengan dr Lynn.
From stranger to good friend.
Asbab PB kami dipertemukan.
Saya pinang PB dengan penuh harapan.

Alhamdulillah
ternyata saya telah buat satu pelaburan yang tidak sia-sia.

Setelah konsisten 8jam sehari saya berjaya turun hingga 10kg hanya dalam sebulan tanpa perlu lagi berdiet secara keras.

Bos dan kawan-kawan pon kagum dengan perubahan saya.
Baju yang dibeli tempohari tapi tak muat nak pakai pon dah terletak elok.

Serius.. anda tak perlu berkira untuk kesihatan dan keyakinan diri.

99% pemakai tegar korset #PremiumBeautiful a.k.a PB ini sangat berpuas hati dengan hasil yang mampu PB berikan.

SIAPA LAGI YANG WAJIB ADA PB NI?

Bagi saya..
Setiap wanita wajib ada satu set PB.

Pakai PB bukan semata untuk kurus tapi sesuai untuk wanita yang ada :

🔘 SAKIT BELAKANG
🔘 SLIP DISC
🔘 BERPANTANG
🔘 FIBROID DAN CYST
🔘 MIGRAINE
🔘 GASTRITIS
🔘 IKHTIAR HAMIL
🔘 SENGGUGUT
🔘 BUASIR
🔘 SAKIT BADAN / URAT

Kini Misi kami adalah untuk terus sebarkan kebaikan PB.

Percayalah ia bukan satu pelaburan yang sia-sia.

Ikhlas,
Pencinta PB.






Comments

Popular Posts